پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (طراحی آموزشی، هدف‏های آموزشی

پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (طراحی آموزشی، هدف‏های آموزشی با محتوای کلیدی خلاصه روانشناسی پرورشی نوین,پاورپوینت روان شناسی پرورشی,علی اکبر سیف,ppt روانشناسی پرورشی نوین,pdf روانشناسی پرورشی نوین,طراحی آموزشی, هدف‏های آموزشی, ,آمادگی برای یادگیری,فصل پانزدهم 15 و شناسه اختصاصی 31464 آماده دانلود هست.

توضیحات ابن فایل:

پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (طراحی آموزشی، هدف‏های آموزشی، و آمادگی برای یادگیری) نوشته علی اکبر سیف در قالب pptx و در حجم 38 اسلاید:

بخشی از متن:

تعریف و اهمیت طراحی آموزشی
طراحی آموزشی با طراحی آموزش را می توان به عنوان انتخاب، تولید، و برنامه ریزی فعالیتهایی که به یادگیرندگان در یادگیری کمک می کند تعریف کرد. گروهی از صاحب نظران به جای طراحی آموزشی از اصطلاح برنامه ریزی آموزشی استفاده می کنند و آنها را کمابیش معادل به کار می برند.
از جمله فتسکو و مککلور (۲۰۰۵) گفته اند زمانی که شما، به عنوان معلم، برای درسهای روزانه، واحدهای درسی (چند درس بر روی هم)، و برنامه های آموزشی برای دانش آموزان خود برنامه ریزی می کنید درگیر فرایند طراحی آموزشی هستید‘‘.
کروکشانک، جنکین، و متکالف (۲۰۰۶) برنامه ریزی آموزشی را به صورت زیر تعریف کرده اند: ‘فرایندی که توسط آن معلم تصمیم می گیرد که (۱) چه چیزی را آموزش بدهد، (۲) چگونه آن را آموزش بدهد، و (۳) چگونه تعیین کند که دانش آموزان در یادگیری موفق بوده و از آن راضی اند‘‘.

لینک دانلود فایل